tisdag 18 februari 2014

Bättring

Jag ska bättra mig! Jag vill att detta ska vara en levande blogg så därför ska jag från och med nu ägna lite mer tid här. Från början handlade bloggen endast om resan och även fast jag har två summeringsinlägg kvar att skriva så är resan ett (nästan) avslutat kapitel i bloggen (filmen vill inte samarbeta så vet inte hur jag ska få upp den här). Därför ska den börja handla lite mer om den vardagen jag lever i nu och det jag brinner för nämligen ekologisk hudvård.

Just nu utbildar jag mig till Ekologisk hudvårdsterapeut hos Lena Losciale och jag älskar det. Den helgen i månaden då man får åka till skolan och bli fullmatad med ny kunskap och omge sig av alla härliga dofter är oslagbart. Men tiden går fort och i mars är jag färdigutbildad (åtminstone på utbildningen, det tar ett liv att lära sig allt). Det känns lite vemodigt men är absolut inte slutet på någonting, snarare början. Det här året har verkligen givit mig mycket, öppnat en hel del nya dörrar, skapat många nya relationer. Att söka till utbildningen är det bästa beslut jag tagit!


Bilden är från butiksdelen i skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar